Saturday, December 4, 2010

20th Birthday~

da genap 20 tahun aku hidup dunia nih kalo ikot kalender gergorian... tahun ke-20 nih gak ar menjadi kayu aras mengukur tahap kedewasaan aku yg sekian lame kini terkurung bak burung merpati dlm sangkar... fuh~~ what a FREEDOOM... taun nih gak 1st year aku xcelebrate ngan family... agak sepi gak, tp aku terpaksa kikis perasaan tuh kerana aku mesti jd seorg yg bertambah matang dr tahap kematangan yg dah ade skang nih...
skang aku pon da mula further study kat FIM(Food Institute of Malaysia).. xkesah ar aku amek dip walaupon aku patut leh trus g degree sal da ader STPM .. tp aku mmg da minat course Pastry & Bakery nih... better blaja dr bwah.. untung2 aku dpt mastered basic... baru leh kd expert... 

berbalik kpd kesah asal td... skang idop da berdikari... n jauh ar gak ngna family walaupon abg2 akak aku ader kat area kl nih gak... tp aku still xnk mnyusahkan dorg... tp kdang2 dorg ajak kuar tuh ikot jer ar... same gak ngan smlm, aku g celebrate ngan abg aku kat The Curve without my parents.. 1st time nih... so pekene ar western cuisine kat The Apartment... org belanjer... jln jer.. hehehe...
walaweih~~
layan giler... hehehe... pastu pekene brownies lak... kembong porot den... xabih bwk ar blk uma brownies tuh... dak2 uma lak bedal... haha..
moral of the story; best gak kdang2 celebrate besday sorg2 nih... sal xder sape nk prank aku... tambahan geng2 The Gathering aku... hahaha... tp aku rase cam akan kene gak nant... xper2.. just wait n see...  
ok la weyh... aku pon da xder idea sgt nk menaip... so ADIOS~~


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails