Tuesday, February 3, 2009

citer sedey sket ar (kali nih bkn kisah zaman kanak2 aku)

hadoiyai... pnat giler aku ari nih... kat skula skang byk giler kje... + smlm tlg bapak aku angkat staging untk dier wat renovation kat kg aku...

abeh sakit2 badan aku nih...

huh....

dah ar aku nyer kwn sorg nih wat hal... nih kisahnyer time bezday dier rabu lpas ar...
kwn aku nih pompuan ar... so aku dah luahkan isi ati aku kat dier nih... so dier pon kater akan bg pluang kat aku ar.... so time bezday dier 2 dier janji nk bgtau decision dier n her decision is ok, on, n she were accepting me...

pastu lg satu citer penyebab ini masalah, kawan aku si apah tuh tnyer ar aper relationship kitorg sal aku xder bgtau saper2 pon sal aku ngan gurl nih... so aku jwb ar aper yg patut kat besto fren aku nih...

sok nyer plak aku g ar jpe gurl nih sal nk bg bezday present dier 2... then tetiba plak dier tnyer aku camni 'ko bgtau apah eh???' mule aku x ngaku sal aku bkn bgtau apah utk sajer kecoh2... aku bgtau apah nih pon sal dier tanyer kat aku... so aku ckp kat gurl 2 yg apah tnyer jer bkn aku kecoh2... so gurl nih snyap lg... pas2 toime otw nk blk teitba plak dier msg aku n mrah aku sal bgtau apah...

pas2 aku agak tersentak gak ar... hmmm... dlm baper ketika kemudian 2 die msg n ckp 'better kiter kwn jer ar'... (dup2) jantung aku rase cam direntap jer time tuh... huhu... mmg pedas aku rse...

pas2 aku pon wat xtau ar ngan dier sampai ar ari isnin smlm dier msg aku blk...
aku pon xtau ar aper plak mimpi dier msg aku... plk gak ar... tp walaupon berat ati nk reply msg dier 2, aku rase better ar reply... aku nih sbenar nyer tpat ngadu dier.... so dier ngadu ar aper yg jd kat dier time kje kat jj n aku kne ar jd pendgr yg setia... so aku sjer ar ckp yg aku minx maap sal ari 2 walaupon aku tau bkn aku yg salah... n dier pon ngaku aku xsalah then dier ngaku yg dier time tuh a bit emo ar... mybe time tuh dier period kot... pas2 dier ckp at aku keadaan dah blk normal dier akan bg aku decision dier yg sebenar nya...

huh... aku kkadang nih pening gak pk sal pompuan nih... bile xpk kang susah plak idop aku nih...
haish... kalo nk kater kan aku nih bkn nyer pandai wat jahat pon... kalo wat jahat aku pon just stakat kne kn kwn2 tuh ader... aku nih pon jenis yg setia pd yg satu... susah nk cari yg len walaupon ader org ken yg minar kat aku gak @ the same time...

hmmm.... so aku just tggu jer ar jawaban dier 2 ngan penuh penantian yg ikhlas...

so stakat nih jer ar ari nih...

cau cincau sincih...

2 comments:

Related Posts with Thumbnails