Monday, February 2, 2009

Zaman kanak-kanak...

huish... dah lame gak ar aku x update blog aku nih...
akhirnya ader gak mase nk update...

dah sekian lame nih byk btol perkara yg kkadang pahit kkadang manis berlaku kat diri aku slame blajar kat form 6 nih...

btw bukan nyer aper aku sebenar nyer terpikir lah kalo aku bleh patah blk masa kan best...
kalo aku ader den-liner cam kamen rider den-o atau kamen rider decade dxdriver kan bagus bleh travel trough time...
cam citer back 2 the future n futurama gak ar...

huh... mmg otak kartun lg aku nih rupenyer walaupun dah mencecah umur 19 tahun...
dah bleh jadi bapak org dah umor aku nih kalo ikot tahun 70-an nih...
ish3...

key... kiter blk pade citer pokok kiter... dulu2 aku nih time kecik2 lambat giler dapat bercakap...
umor masuk 5 tahun bru dapat berckp... aku pon xtau ar asal kan tp naseb bek muker aku time dak2 ensem... hahaha...
kire kalo aku ikot bapak aku g opis dier kat bank negara dulu, mest ader jer tgn kwn2 bapak aku yg gatal nk mencubit pipi aku nih...
lg satu aku dulu putih melepak cam anak cina... mate pon agak sepet... dak 2 sumer org kat bank negara tuh pggl aku hensem boy...
hahaha... agak kembang aku di sini...
mmg btol... aku xtipo... cume kembang aku dulu tuh dah berjangkit sampai skang nih tapi still cute gak ar...
hahaha...

hmmm... tp antara dlm adik bradik aku, aku ar yg paling putih n cute...
hahaha... prasan lebih nampak... ehem2...
dah ar citer sal aku nyer rupe time kecik2... mesti korg agak xpercaya kan???
so nant kalo ader mase terluang lebih, aku scan ar gambo aku nant...

key ar... nant aku citer kisah2 dan tauladan aku mase kecik dlu...

arigatou, sayonara, bye2...

2 comments:

  1. elek ar brader...
    dah kisah idop aku... mesti ar kene prasan sket...
    hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails